Co i jak załatwić - lista wydziałów
Lista informacji
- Referat Finansowy ›
- Referat Administracyjno - Gospodarczy, Ochrony Środowiska i Promocji ›
- Referat Infrastruktury, Zagospodarowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej ›
kierownik referatu: Piotr Klaus
Siedziba:
ul. Główna 968-213 Lipinki ŁużyckieZakres spraw i zadań do realizacji:
- budownictwa,
- dróg,
- planowania przestrzennego- rozliczania opłat za pobór wody z wodociągu wiejskiego,
- wydawania zezwoleń na sprzedaż napoi alkoholowych,
- oświaty
- melioracji gruntów rolnych,
- prowadzenia nadzoru nad eksploatacją przydomowych oczyszczalni ścieków,
- fakturowania należności za pobór wody i odprowadzanie ścieków,
- nadzoru nad prawidłowym funkcjonowaniem wodociągów,
- oświetlenia ulicznego,
- cmentarnictwa
- zarządzania lokalami mieszkalnymi i użytkowymi stanowiącymi własność gminy,
- przyznawania dodatków mieszkaniowych i energetycznych
- archiwum zakładowego,- rejestracji działalności gospodarczej,- stypendia socjalneTelefon kontaktowy:
68 3626237Godziny urzędowania:
poniedziałek: 800 - 1600wtorek - piątek: 700 - 1500- Przyznanie dodatku mieszkaniowego
- Przyznanie dodatku energetycznego
- Wydawanie decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i lokalizacji celu publicznego na podstawie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym
- Wydawanie decyzji na zajęcie pasa drogowego
- Wpis podmiotu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie
- Stypendia socjalne
- Wniosek o wydanie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
- Wpis do Centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
- Wydawanie warunków technicznych na przyłączenie się do sieci wodociągowej
- Wniosek o wydanie warunków technicznych wykonania przyłącza kanalizacji sanitarnej
- Wniosek na dofinansowanie kosztów kształcenia młodocianego pracownika
- Wniosek o zawarcie umowy najmu lokalu z zasobów gminy Lipinki Łużyckie
- Sprzedaż lokalu mieszkalnego dla najemcy
- Wniosek o wynajem świetlicy wiejskiej
- Referat Organizacyjny Spraw Społecznych i Obywatelskich ›