ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnejDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej

Szczegóły informacji

Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Organizacyjny Spraw Społecznych i Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2016-02-04 10:18:56

Termin załatwienia

do 30 dni, w szczególnych przypadkach do 6 miesięcy

Osoba kontaktowa

Anna Kuczak

Miejsce załatwienia

pokój nr 6

Telefon kontaktowy

683626238

Adres e-mail

a.kuczak@lipinki-luzyckie.pl

Miejsce odbioru

ul. Główna 9


68-213 Lipinki Łużyckie

Wymagane Dokumenty

  • Wniosek o wymeldowanie, zawierający dane osoby podlegającej wymeldowaniu, uzasadnienie
  • dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu: wypis z księgi; wieczystej, umowa cywilno-prawna, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu

Opłaty

10,- zł za wydanie decyzji

Uwagi

Organ gminy wydaje na wniosek właściciela lub innego podmiotu dysponującego tytułem prawnym do lokalu lub z urzędu decyzję w sprawie wymeldowania osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się.
Wzór wniosku - odręcznie w formie podania.
« powrót do poprzedniej strony