INFORMACJA
Informujemy, że wprowadzony z dniem 1 lipca 2013r. nowy system gospodarowania odpadami komunalnymi nie obejmuje nieruchomości niezamieszkałych, w związku z czym wszystkie osoby posiadające nieruchomości niezamieszkałe lub prowadzące działalność gospodarczą na terenie gminy Lipinki Łużyckie zobowiązane są do posiadania umów na wywóz odpadów powstających na nieruchomościach niezamieszkałych lub odpadów powstających w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą i okazanie tych umów wraz z rachunkami organom upoważnionym do kontroli.
Ponadto informujemy, iż Rada Gminy Lipinki Łużyckie uchwałą nr XVI/151/2013
z dnia 7 marca 2013 określiła obowiązujące na terenie gminy górne stawki opłat brutto za usługi w zakresie odbioru odpadów w zależności od sposobu odbioru odpadów, tj. w sposób selektywny lub zmieszany. Przedsiębiorca odbierający odpady nie może stosować wyższych stawek niż te, które zostały ustalone w uchwale. Informacja o wysokości maksymalnej stawki opublikowana jest na stronie internetowej www.bip.lipinki-luzyckie.pl w zakładce Akty prawne/Uchwały Rady Gminy.
Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące nowych zasad gospodarowania odpadami należy zgłaszać w Urzędzie Gminy pok. nr 1 lub pod nr tel. 68 362 62 30 wew. 42, bądź pod adres e-mail: m.spuler@lipinki-luzyckie.pl.
]]>