ˆ

Elektroniczna skrzynka podawcza

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Elektroniczna skrzynka podawcza

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

Elektroniczna skrzynka podawcza – na platformie ePUAP: (http://epuap.gov.pl/wps/portal )

W celu skorzystania ze Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP, niezbędne jest spełnienie dwóch warunków:

    - założenie indywidualnego konta na platformie ePUAP 
    - posiadanie certyfikatu kwalifikowanego w celu elektronicznego podpisywania 
      przesyłanych dokumentów.

Wszelkie instrukcje dotyczące zakładania konta, wysyłania dokumentów itp. 
znajdują się na ePUAP

Metody dostarczania dokumentów elektronicznych do Urzędu:

    - Przekazanie dokumentu poprzez wypełnienie formularza bądź dołączenie 
      podpisanego dokumentu on-line na stronie Elektronicznego Urzędu Podawczego. 
    - Dostarczenie dokumentów w godzinach pracy urzędu na następujących 
      nośnikach danych: 
                                - Dyskietka 1,44 MB, 
                                - Pamięć masowa USB 1.1 lub 2.0,3. 
                                - Płyta CD-RW. 

Wymienione nośniki muszą mieć możliwość zapisu Urzędowego Poświadczenia Odbioru. 

Wymagania dla dokumentów elektronicznych dostarczanych do Urzędu:

    - Dokumenty elektroniczne muszą być podpisane ważnym, kwalifikowanym podpisem 
      cyfrowym w formacie XAdES-BES (podstawowa forma podpisu XAdES) 
    - Akceptowalne formaty załączników to: 

                                                          DOC, RTF,TXT 
                                                          XLS, 
                                                          CSV, 
                                                          TXT, 
                                                          GIF, TIF, BMP, JPG, 
                                                          PDF, 
                                                          ZIP. 

Zgodnie z Ustawą o informatyzacji podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2005 Nr 64, 
poz. 565) oraz Rozporządzeniem Prezesa Ministrów w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczenia dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym Dz.U. 2005 Nr 200 poz. 1651) informujemy, że uruchomione zostało Elektroniczne Biuro Obsługi Interesanta wraz z Elektroniczną Skrzynką Podawczą.

Uprzejmie informujemy, że w przypadku korzystania z certyfikatów kwalifikowanych wszelkie informacje potrzebne do użytkowania certyfikatów (instrukcje obsługi, instalacji oraz oprogramowania umożliwiającego podpisywanie i weryfikację certyfikatów) są dostępne stronie wystawcy swojego certyfikatu.

Unizeto CERTUM Certification Authority - http://www.certum.pl/certum/main.xml 
Sigillum - Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej - http://www.sigillum.pl/sig-cmsws/page/?F;145 
Krajowa Izba Rozliczeniowa - Ośrodek Zarządzania Kluczami - http://www.kir.com.pl/main.php?p=7166

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lipinki Łużyckie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Barbara Wywiórka
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-04-15
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Barbara Wywiórka
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-04-15 23:04:36
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-04-15 23:05:54
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-04-15 23:05:54
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
4862 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »