ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2020

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa

Miejsce pracy: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Administracyjno-Gospodarczy, Ochrony Środowiska i Promocji

Data udostępnienia: 2020-11-09

Ogłoszono dnia: 2020-11-09

Termin składania dokumentów: 2020-11-23 10:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2020

Zlecający: Wójt Gminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
5. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym  lub wykształcenie średnie z 5 letnim stażem pracy,
6. nieposzlakowana opinia,
7. znajomość przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r. poz. 65 z późn.zm.),
8. znajomość przepisów ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn.zm.),
9. znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.),
10. znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1997r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.),
11. znajomość ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody(Dz. U. z 2020 r. poz. 55 z późn. zm.).
b. Wymagania dodatkowe:
1. sprawna obsługa komputera, w tym pakietu MS OFFICE,
2. predyspozycje osobowościowe (dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich, umiejętność negocjacji i mediacji, umiejętność interpretowania przepisów prawnych),
3. prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 
1. Prowadzenie spraw dot. gospodarki gruntami (dzierżawa, użytkowanie wieczyste, uwłaszczenia, wywłaszczenia, sprzedaż, wykonywanie prawa pierwokupu, sprawozdawczość);
2.Prowadzenie ewidencji nieruchomości komunalnych;
3. Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia;
4. Organizowanie przetargów na sprzedaż, dzierżawę, najem i wieczyste użytkowanie nieruchomości komunalnych;
5. Występowanie z wnioskiem o obciążenie i wykreślenie z ksiąg wieczystych długów i ciężarów na gruncie sprzedanym lub oddanym w użytkowanie wieczyste;
6. Przygotowywanie decyzji zatwierdzających projekt podziału nieruchomości;
7. Przygotowywanie zleceń, nadzorowanie i odbiór robót geodezyjno-kartograficznych  na  nieruchomościach  komunalnych;
8. Prowadzenie spraw w zakresie  rolnictwa, leśnictwa i łowiectwa;
9. Współdziałanie z Urzędem Statystycznym w zakresie przeprowadzania spisów rolnych; 
10. Przygotowywanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów;
11. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska, w tym  udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie;
12. Sporządzanie sprawozdań z zakresu opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska;
13. Współpraca przy kontrolach wykonywanych przez Urząd Gminy;
14. Przygotowywanie projektów aktów prawnych (zarządzania, uchwały, decyzje) wynikające z zajmowanego stanowiska;
15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych;
16. Pomoc w organizacji i obsługa festynów, wydarzeń  i uroczystości gminnych;
17. Udział w zebraniach wiejskich;
18. Przygotowywanie przetargów dot. Zamówień Publicznych do 30 000 euro wynikających z zajmowanego stanowiska  zgodnie z zarządzeniem Wójta;

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. budynek trzykondygnacyjny, usytuowanie stanowiska pracy na parterze,
2. praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych  i szkodliwych warunków pracy,
3. czas pracy: 1 etat – przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
4. wysiłek umysłowy,
5. praca przy komputerze powyżej 4h dziennie,
6. praca wymagające mobilności, gotowości do wyjazdów służbowych, ciągłego kontaktowania się z innymi stanowiskami i instytucjami.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

7,25

V. Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny,
2.życiorys CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na  wolne stanowisko urzędnicze,
8. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
9. kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia,
10. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Oświadczenia, kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem opatrując je własnoręcznym podpisem i datą.

 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-11-23 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania i numeru telefonu kontaktowego z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.11.2020r. do godz. 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie, 68-213 Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9, lub przesłać na adres Urząd Gminy Lipinki Łużyckie 68-213 Lipinki Łużyckie,ul. Głowna 9. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Nabór na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Lipinki Łużyckie, na podstawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Lipinki Łużyckie oraz na wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Lipinki Łużyckie wprowadzonego Zarządzeniem Nr 7/2019 Wójta Gminy Lipinki Łużyckie z dnia 5 lutego 2019r.( Regulamin naboru dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie).Z kandydatami spełniającymi wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna w zakresie wskazanym w ogłoszeniu. O jej terminie kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod nr telefonu 68 362 62 30. Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lipinki Łużyckie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-11-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Michał Morżak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-11-09 12:04:10
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Małgorzata Opalińska
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-11-09 12:21:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kuczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-02-08 15:47:12
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2781 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony