ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Sekretarz Gminy

Miejsce pracy: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie

Data udostępnienia: 2022-03-17

Ogłoszono dnia: 2022-03-17

Termin składania dokumentów: 2022-03-31 15:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2022

Zlecający: Wójt Gminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1.         obywatelstwo polskie,
2.         pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3.         wykształcenie wyższe II stopnia na kierunkach: prawo lub administracja,
4.         nieposzlakowana opinia,
5.         niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6.         stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7.        co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy w jednostkach, o których mowa wyżej, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
1.         znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej,
2.         umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, skutecznej komunikacji i pracy w zespole,
3.         wysoka kultura osobista,
4.         odporność na stres,
5.         samodzielność, kreatywność, inicjatywa,
6.         odpowiedzialność, obowiązkowość, systematyczność,
7.         umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
8.         umiejętność praktycznego stosowania przepisów.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 
1.         Wykonywanie funkcji kierownika administracyjnego urzędu i w tym zakresie m.in.:
-           opracowywanie przepisów wewnętrznych Urzędu (zarządzeń, regulaminów, instrukcji),
-           analiza i przygotowanie koncepcji zmian funkcjonowania urzędu,
-           nadzorowanie przestrzegania przepisów wewnętrznych jednostki,
-           uczestnictwo w planowaniu środków na utrzymanie administracji gminnej,
-           nadzór i koordynowanie terminowego załatwiania przez kierowników referatów spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
-           organizacja działań związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników,
-           prowadzenie kontroli wewnętrznej,
-           organizowanie, nadzór i kierowanie praktykami uczniowskimi i stażami pracy,
2.         Nadzór nad przygotowaniem i prowadzeniem procedur zamówień publicznych;
3.         Wykonywanie funkcji Pełnomocnika ds. Informacji Niejawnych;
4.         Koordynacja i nadzór funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy
i Jednostkach Organizacyjnych Gminy;
5.         Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkobierców;
6.         Podejmowanie czynności Kierownika Urzędu pod nieobecność Wójta lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Wójta,
7.         Prowadzenie spraw związanych z załatwianiem skarg i wniosków oraz nadzorowanie i koordynowanie załatwiania skarg i wniosków przez gminne jednostki organizacyjne;
8.         Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków;
9.         Prowadzenie centralnego rejestru umów;
10.       Współpraca w zakresie odpowiadającym realizacji zadań z innymi jednostkami   samorządu terytorialnego;
11.       Stwierdzanie własnoręczności podpisów i zgodności z oryginałem dokumentów;
12.       Sporządzanie upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenia ich rejestru;
13.       Koordynowanie i realizacja zadań związanych z wyborami i referendami;
14.       Wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń  Wójta.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. budynek trzykondygnacyjny, usytuowanie stanowiska pracy na I piętrze,
  2. praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych 
    i szkodliwych warunków pracy,
  3. czas pracy: 1 etat – przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
  4. wysiłek umysłowy,
  5. praca przy komputerze powyżej 4h dziennie,

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

1,45

V. Wymagane dokumenty:

             1.         oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik),
2.         list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. § 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320), tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie,  kwalifikacje zawodowe oraz przebieg  dotychczasowego zatrudnienia,
3.         życiorys CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4.         oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
5.         oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6.         oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7.         oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na  wolne stanowisko urzędnicze,
8.         kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
9.         kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia,
10.       kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
 
       Oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
 
       Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem opatrując je własnoręcznym podpisem i datą.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-03-31 15:00:00
b. Sposób:
     1. Termin: 31.03.2022r. do godz.15:00
     2. Sposób: Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie lub przesłać na adres: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie,
ul. Główna 9, 68-213 Lipinki Łużyckie w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy” do dnia 31.03.2022r. do godz. 15:00
(liczy się data wpływu do Urzędu Gminy). Dokumenty aplikacyjne złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Miejsce: Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy lub przesłać na adres: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9, 68-213 Lipinki Łużyckie.
c. Miejsce:
Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy lub przesłać na adres: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9, 68-213 Lipinki Łużyckie.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 20l8r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 poz. 1781 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. 2022 poz. 530). Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni indywidualnie o miejscu, terminie i formie przeprowadzenia postępowania    konkursowego.    Informacja   o   wynikach   naboru   umieszczona   zostanie w Biuletynie Informacji Publicznej https://bip.lipinki-luzyckie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lipinki Łużyckie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-03-17
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Opalińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-03-17 11:37:52
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Kuczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-03-17 11:46:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Małgorzata Opalińska
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-04-07 14:28:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1923 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony