Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2022Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Sekretarz Gminy
Miejsce pracy: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie
Data udostępnienia: 2022-03-17
Ogłoszono dnia: 2022-03-17
Termin składania dokumentów: 2022-03-31 15:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2022
Zlecający: Wójt Gminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. wykształcenie wyższe II stopnia na kierunkach: prawo lub administracja,
4. nieposzlakowana opinia,
5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
7. co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy w jednostkach, o których mowa wyżej, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej,
2. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, skutecznej komunikacji i pracy w zespole,
3. wysoka kultura osobista,
4. odporność na stres,
5. samodzielność, kreatywność, inicjatywa,
6. odpowiedzialność, obowiązkowość, systematyczność,
7. umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
8. umiejętność praktycznego stosowania przepisów.
2. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, skutecznej komunikacji i pracy w zespole,
3. wysoka kultura osobista,
4. odporność na stres,
5. samodzielność, kreatywność, inicjatywa,
6. odpowiedzialność, obowiązkowość, systematyczność,
7. umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
8. umiejętność praktycznego stosowania przepisów.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Wykonywanie funkcji kierownika administracyjnego urzędu i w tym zakresie m.in.:
- opracowywanie przepisów wewnętrznych Urzędu (zarządzeń, regulaminów, instrukcji),
- analiza i przygotowanie koncepcji zmian funkcjonowania urzędu,
- nadzorowanie przestrzegania przepisów wewnętrznych jednostki,
- uczestnictwo w planowaniu środków na utrzymanie administracji gminnej,
- nadzór i koordynowanie terminowego załatwiania przez kierowników referatów spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
- organizacja działań związanych z dokonywaniem okresowych ocen pracowników,
- prowadzenie kontroli wewnętrznej,
- organizowanie, nadzór i kierowanie praktykami uczniowskimi i stażami pracy,
2. Nadzór nad przygotowaniem i prowadzeniem procedur zamówień publicznych;
3. Wykonywanie funkcji Pełnomocnika ds. Informacji Niejawnych;
4. Koordynacja i nadzór funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy
i Jednostkach Organizacyjnych Gminy;
5. Przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkobierców;
6. Podejmowanie czynności Kierownika Urzędu pod nieobecność Wójta lub wynikającej z innych przyczyn niemożności pełnienia obowiązków przez Wójta,
7. Prowadzenie spraw związanych z załatwianiem skarg i wniosków oraz nadzorowanie i koordynowanie załatwiania skarg i wniosków przez gminne jednostki organizacyjne;
8. Prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków;
9. Prowadzenie centralnego rejestru umów;
10. Współpraca w zakresie odpowiadającym realizacji zadań z innymi jednostkami samorządu terytorialnego;
11. Stwierdzanie własnoręczności podpisów i zgodności z oryginałem dokumentów;
12. Sporządzanie upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenia ich rejestru;
13. Koordynowanie i realizacja zadań związanych z wyborami i referendami;
14. Wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń Wójta.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- budynek trzykondygnacyjny, usytuowanie stanowiska pracy na I piętrze,
- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych
i szkodliwych warunków pracy, - czas pracy: 1 etat – przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
- wysiłek umysłowy,
- praca przy komputerze powyżej 4h dziennie,
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
1,45
V. Wymagane dokumenty:
1. oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik),
2. list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. § 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320), tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do kontaktowania się z kandydatem (np. numer telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia,
3. życiorys CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
4. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze,
8. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
9. kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia,
10. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
Oświadczenia powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem opatrując je własnoręcznym podpisem i datą.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2022-03-31 15:00:00
b. Sposób:
1. Termin: 31.03.2022r. do godz.15:00
2. Sposób: Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie lub przesłać na adres: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie,
ul. Główna 9, 68-213 Lipinki Łużyckie w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy” do dnia 31.03.2022r. do godz. 15:00”
(liczy się data wpływu do Urzędu Gminy). Dokumenty aplikacyjne złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
3. Miejsce: Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy lub przesłać na adres: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9, 68-213 Lipinki Łużyckie.
c. Miejsce:
Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy lub przesłać na adres: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9, 68-213 Lipinki Łużyckie.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 20l8r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2019 poz. 1781 ze zm.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (tj. Dz.U. 2022 poz. 530). Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni indywidualnie o miejscu, terminie i formie przeprowadzenia postępowania konkursowego. Informacja o wynikach naboru umieszczona zostanie w Biuletynie Informacji Publicznej https://bip.lipinki-luzyckie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lipinki Łużyckie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2022-03-17 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Opalińska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2022-03-17 11:37:52 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kuczak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2022-03-17 11:46:38 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Małgorzata Opalińska |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2022-04-07 14:28:05 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1923 raz(y) |