ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2022Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. gospodarki odpadami

Miejsce pracy: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Administracyjno-Gospodarczy, Ochrony Środowiska i Promocji

Data udostępnienia: 2022-06-01

Ogłoszono dnia: 2022-06-01

Termin składania dokumentów: 2022-06-15 15:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2022

Zlecający: Wójt Gminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
 
Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  5. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
    o szkolnictwie wyższym,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. znajomość przepisów ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości
    i porządku w gminach (Dz. U. z 2021 r. poz. 888 z późn.zm.),
  8. znajomość przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2022 r. poz. 699 z późn.),
  9. znajomość przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt
    (Dz. U. z 2022r. poz. 572),
  10. znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania  administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.),
  11. znajomość obowiązujących Uchwał Rady Gminy Lipinki Łużyckie wydanych na podstawie przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach,
  12. znajomość ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r. poz. 1540 z późn. zm.).
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
  1. preferowane wykształcenie wyższe w zakresie: ochrona środowiska,
  2. znajomość przepisów prawa w zakresie ochrony danych osobowych,
  3. umiejętność obsługi oprogramowania RADIX,
  4. sprawna obsługa komputera, w tym pakietu MS OFFICE,
  5. predyspozycje osobowościowe (dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich, umiejętność negocjacji
    i mediacji, umiejętność interpretowania przepisów prawnych),
  6. prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
  1. prowadzenie spraw dotyczących gospodarki odpadami w tym: prowadzenie   
    ewidencji właścicieli nieruchomości zobowiązanych do wnoszenia opłat za
    gospodarowanie odpadami komunalnymi, wykonywanie zadań w celu
    prawidłowego funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi,
    współpraca z firmami zewnętrznymi, kontrola nieruchomości i przedsiębiorstw, 
    sprawozdawczość;
  2. prowadzenie kontroli w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi;
  3. ochrona zwierząt;
  4. współpraca przy kontrolach wykonywanych przez pracowników Urzędu Gminy;
  5. przygotowywanie projektów aktów prawnych (zarządzania, uchwały, decyzje)       
    wynikające z zajmowanego stanowiska;
  6. wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych;
  7. pomoc w organizacji i obsługa festynów, wydarzeń  i uroczystości gminnych;
  8. udział w zebraniach wiejskich;
  9. przygotowywanie przetargów dot. Zamówień Publicznych do 30 000 euro wynikających
    z zajmowanego stanowiska  zgodnie z zarządzeniem Wójta;

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Warunki pracy na danym stanowisku:
  1. budynek trzykondygnacyjny, usytuowanie stanowiska pracy na parterze,
  2. praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych 
    i szkodliwych warunków pracy,
  3. czas pracy: 1 etat – przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
  4. praca przy komputerze powyżej 4h dziennie,
  5. praca wymagające mobilności, gotowości do wyjazdów służbowych, ciągłego kontaktowania się z innymi stanowiskami i instytucjami.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

powyżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty:
  1. list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2020 r., poz. 1320), tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane służące do  kontaktowania się z kandydatem (np. numer  telefonu, adres do korespondencji), wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg  dotychczasowego zatrudnienia,
  2. oświadczenie osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  3. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
  4. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
    o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  5. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na  wolne stanowisko urzędnicze,
  7. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  8. kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia,
  9. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie.
Oświadczenia, kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem opatrując je własnoręcznym podpisem i datą.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-06-15 15:00:00
b. Sposób:
Sposób, termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania i numeru telefonu kontaktowego z dopiskiem:
 
„Dotyczy naboru na stanowisko  ds. gospodarki odpadami” w nieprzekraczalnym terminie
do dnia 15.06.2022r. do godz. 15:00
w sekretariacie Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie, 68-213 Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9,
pokój nr 9 lub przesłać na adres Urząd Gminy Lipinki Łużyckie, 68-213 Lipinki Łużyckie,
ul. Głowna 9.
 
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
w sekretariacie Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie, 68-213 Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9,
pokój nr 9 lub przesłać na adres Urząd Gminy Lipinki Łużyckie, 68-213 Lipinki Łużyckie,
ul. Głowna 9.

VII. Informacje dodatkowe:

Dodatkowe informacje:
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Lipinki Łużyckie, na podstawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Lipinki Łużyckie oraz na wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Lipinki Łużyckie wprowadzonego Zarządzeniem Nr 7/2019 Wójta Gminy Lipinki Łużyckie z dnia 5 lutego 2019r. ( Regulamin naboru dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie).
Z kandydatami spełniającymi wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna w zakresie wskazanym
w ogłoszeniu. O jej terminie kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Dodatkowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy Lipinki Łużyckie pok. 9 oraz telefonicznie pod nr telefonu 68 362 62 30.
 
Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  (Dz. U. UE. L. 119.1  z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Lipinki Łużyckie z siedzibą  w Lipinkach Łużyckich  (68-213) przy ulicy Głównej 9. Z administratorem można skontaktować się mailowo: gmina@lipinki-luzyckie.pl  lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się mailowo: iod@lipinki-luzyckie.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji, na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w przypadku danych dotyczących zdrowia.
4) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa.
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów.
6) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
7) Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 221 §1 Kodeksu Pracy oraz ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lipinki Łużyckie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-06-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Małgorzata Opalińska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-06-01 13:46:00
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Anna Kuczak
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-06-01 13:52:22
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Anna Kuczak
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-06-22 14:10:47
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2330 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony