Wymagania formalne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- wykształcenie wyższe drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym,
- nieposzlakowana opinia,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych, w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy w jednostkach, o których mowa wyżej, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych.
]]>
Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej,
a w szczególności dot. samorządu gminnego, pracowników samorządowych, finansów publicznych, kodeksu pracy, zamówień publicznych, ochrony danych osobowych, kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu wyborczego, ochrony informacji niejawnych,
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi, skutecznej komunikacji i pracy w zespole,
- wysoka kultura osobista,
- odporność na stres,
- samodzielność, kreatywność, inicjatywa,
- odpowiedzialność, obowiązkowość, systematyczność,
- umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych,
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów.
]]>
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU
- organizowanie pracy Urzędu i koordynowanie działań podejmowanych przez poszczególne komórki organizacyjne i samodzielne stanowiska pracy,
- opracowywanie przepisów wewnętrznych Urzędu (zarządzeń, regulaminów
i instrukcji)
- przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
- nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał ,
- nadzór nad przygotowaniem i prowadzeniem procedur zamówień publicznych ,
- koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,
- wykonywanie funkcji Pełnomocnika ds. Informacji Niejawnych w Urzędzie Gminy Lipinki Łużyckie,
- przyjmowanie oświadczeń woli spadkodawcy,
- koordynacja prac związanych z okresową oceną pracowników Urzędu,
- sprawowanie nadzoru w zakresie przestrzegania zasad instrukcji kancelaryjnej
i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- organizowanie, nadzór i kierowanie praktykami uczniowskimi i stażami pracy,
- nadzór i koordynowanie terminowego załatwiania przez kierowników referatów spraw indywidualnych z zakresu administracji publicznej,
- koordynacja i nadzór funkcjonowania kontroli zarządczej w Urzędzie Gminy
i Jednostkach Organizacyjnych Gminy;
- prowadzenie spraw związanych z załatwianiem skarg i wniosków oraz nadzorowanie
i koordynowanie załatwiania skarg i wniosków przez gminne jednostki organizacyjne;
- prowadzenie centralnego rejestru umów;
- współpraca w zakresie odpowiadającym realizacji zadań z innymi jednostkami samorządu terytorialnego,
- sporządzanie upoważnień i pełnomocnictw oraz prowadzenia ich rejestru;
- sprawowanie nadzoru w zakresie przestrzegania zasad ochrony danych osobowych
w Urzędzie;
- wykonywanie innych zadań wynikających z odrębnych upoważnień, bądź poleceń Wójta.
]]>
WARUNKI ZATRUDNIENIA NA STANOWISKU
- budynek trzykondygnacyjny, usytuowanie stanowiska pracy na I piętrze, budynek nieprzystosowany dla osób niepełnosprawnych,
- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych
i szkodliwych warunków pracy,
- czas pracy: 1 etat – przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
- praca przy stanowisku komputerowym wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, umiejętności pracy pod presją czasu oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientem zewnętrznym.
]]>
powyżej 2,75%
WYMAGANE DOKUMENTY
- list motywacyjny
- życiorys CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy, kwalifikacje i wymagane doświadczenie zawodowe,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997r.
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych o treści:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE”. Oferty które nie będą zawierały zgody na przetwarzanie danych osobowych zostaną zniszczone.
]]>
TERMIN, SPOSÓB I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH
- Termin: 04.07.2022r. do godz.15:00
- Sposób: Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie lub przesłać na adres: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9, 68-213 Lipinki Łużyckie w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Sekretarza Gminy” do dnia 04.07.2022r. do godz. 15:00”
3. Miejsce: Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy lub przesłać na adres: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9, 68-213 Lipinki Łużyckie.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie po terminie składania podanym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze nie będą rozpatrywane przez Komisję Konkursową.
]]>
Wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy lub przesłać na adres: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9, 68-213 Lipinki Łużyckie.
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie po terminie składania podanymw ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze nie będą rozpatrywane przez Komisję Konkursową.
]]>
Informacje dodatkowe.
1. Kserokopie dokumentów aplikacyjnych powinny być poświadczone własnoręcznie przez kandydata za zgodność z oryginałem.
2. Osoby, których oferty zostaną odrzucone z przyczyn formalnych, nie będą powiadamiane.
3. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane, o zachowaniu terminu decyduje data wpływu.
4. Oferty złożone w naborze nie będą zwracane.
5.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Lipinkach Łużyckich https://bip.lipinki-luzyckie.pl/ oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy.
6. O terminie i miejscu przeprowadzenia postępowania konkursowego kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie.
]]>