ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2024Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2024

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. administracyjnych i obsługi sekretariatu

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Administracyjno-Gospodarczy, Ochrony Środowiska i Promocji

Data udostępnienia: 2024-04-16

Ogłoszono dnia: 2024-04-16

Termin składania dokumentów: 2024-04-29 10:00:00

Nr ogłoszenia: 2/2024

Zlecający: Wójt Gminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  5. prawo jazdy kat. B,
  6. co najmniej trzyletni staż pracy,
  7. wykształcenie wyższe,
  8. nieposzlakowana opinia,
  9. znajomość ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465),
  10. znajomość ustawy z dnia 13 października 1998 r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 497),
  11. znajomość ustawy z dnia 4 marca 1994 r. o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych ( Dz. U. z 2024 r. poz. 288),
b. Wymagania dodatkowe:
  1. sprawna obsługa komputera,
  2. predyspozycje osobowościowe (dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich, umiejętność negocjacji i mediacji, umiejętność interpretowania przepisów prawnych)

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Urzędu oraz stanowisk kierowniczych jednostek organizacyjnych Gminy;
  2. Przygotowywanie dokumentów w sprawach rent i emerytur pracowników;
  3. Prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami pracowników;
  4. Prowadzenie spraw dotyczących zakładowego funduszu świadczeń pracowniczych;
  5. Czuwanie nad zapewnieniem prawidłowych warunków BHP  w Urzędzie;
  6. Sporządzanie projektów umów cywilno – prawnych, projektów aktów prawnych (zarządzania, uchwały) wynikających z zajmowanego stanowiska;   
  7. Prowadzenie ewidencji petycji, skarg i wniosków, w tym wniosków o udostępnienie informacji publicznej;
  8. Prowadzenie ewidencji udzielanych pełnomocnictw i upoważnień;
  9. Prowadzenie rejestru zarządzeń wewnętrznych, prowadzenie rejestru pieczęci;
  10. Przygotowywanie dokumentów do zamówień poniżej progów ustawowych zamówień publicznych, wynikających z zajmowanego stanowiska (m.in. usługi pocztowe, zakupy materiałów biurowych, zakupy środków czystości) a następnie ich zamawianie oraz rozdysponowywanie;
  11. Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie realizowanych zadań;
  12. Obsługa sekretariatu, prowadzenie spraw kancelaryjno – technicznych, korespondencji przychodzącej i wychodzącej, zapewnienie obsługi organizacyjnej Wójta.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. budynek trzykondygnacyjny, usytuowanie stanowiska pracy na I piętrze,
  2. praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
  3. czas pracy: 1 etat – przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
  4. wysiłek umysłowy,
  5. praca przy komputerze powyżej 4h dziennie,
  6. praca wymagające mobilności, gotowości do wyjazdów służbowych, ciągłego kontaktowania się z innymi stanowiskami i instytucjami.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

1,65%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, z podaniem numeru telefonu do kontaktu,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony internetowej BIP Urzędu),
  4. oświadczenie kandydata o posiadaniu polskiego obywatelstwa,
  5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  6. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na  wolne stanowisko urzędnicze,
  8. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  9. kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia,
  10. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Oświadczenia, kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem opatrując je własnoręcznym podpisem i datą.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-04-29 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze inspektor ds. administracyjnych i obsługi sekretariatu” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.04.2024r. do godz. 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie, 68-213 Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9, pokój nr 9  lub przesłać na adres Urząd Gminy Lipinki Łużyckie, 68-213 Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9 (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie).
 
Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
 
c. Miejsce:
W sekretariacie Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie, 68-213 Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9, pokój nr 9  lub przesłać na adres Urząd Gminy Lipinki Łużyckie, 68-213 Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9 (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie).
 
 
 
 

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

KLAUZULA INFORMACYJNA
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)  (Dz. U. UE. L. 119.1  z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Lipinki Łużyckie w Lipinkach Łużyckich  (68-213) przy ulicy Głównej 9. Z administratorem można skontaktować się mailowo: gmina@lipinki-luzyckie.pl  lub pisemnie na adres siedziby administratora.
2) Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się mailowo: iod@lipinki-luzyckie.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji, na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO) w przypadku danych dotyczących zdrowia.
4) W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych w celach wskazanych powyżej, dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców danych osobowych, na podstawie przepisów prawa.
5) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trzech miesięcy od zakończenia przyjmowania dokumentów.
6) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawia zgody przed jej cofnięciem.
7) Posiada Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2 00-193 Warszawa.
8) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek konieczne w celu rozpatrzenia kandydatury w ramach prowadzonej rekrutacji. Niepodanie informacji, o których mowa w art. 22§1 Kodeksu Pracy oraz ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych spowoduje, że złożona oferta pracy nie będzie rozpatrywana.

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony