ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 4.2016Drukuj informację Ogłoszenie numer: 4.2016

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: ds. gospodarki odpadami, egzekucji podatków i opłat

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Referat Administracyjno-Gospodarczy, Ochrony Środowiska i Promocji

Data udostępnienia: 2016-06-03

Ogłoszono dnia: 2016-06-03 przez Małgorzata Opalińska

Termin składania dokumentów: 2016-06-20 10:00:00

Nr ogłoszenia: 4.2016

Zlecający: Wójt Gminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
2) obywatelstwo polskie,
3) wykształcenie minimum średnie,
4) minimum 2-letni okres zatrudnienia na umowę o pracę,
5)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane
    z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6)posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wyżej wymienionym 
    stanowisku,
7) znajomość regulacji prawnych a w szczególności:
 -  ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.), 
 -  ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
    (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 250)
 - uchwały nr X/50/07 Rady Gminy Lipinki Łużyckie z dnia 20 września 2007 roku w sprawie        regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie,
 - ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 584 z późn. zm.).
b. Wymagania dodatkowe:
  1. komunikatywność i wysoka kultura osobista,
  2. odpowiedzialność i dyspozycyjność,
  3. umiejętność pracy w zespole,
  4. dobra organizacja pracy,
  5. bardzo dobra znajomość obsługi  komputera w szczególności w zakresie aplikacji biurowych pakietu MS Office,
  6. prawo jazdy kat.B
  7. mile widziane doświadczenia w pracy w administracji publicznej.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie ewidencji właścicieli nieruchomości zobowiązanych do wnoszenia opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wykonywanie zadań w celu prawidłowego funkcjonowania systemu gospodarki odpadami komunalnymi, współpraca z firmami zewnętrznymi, kontrola nieruchomości i przedsiębiorstw, sprawozdawczość,
  2. Rozliczanie opłat za gospodarowanie odpadami,
  3. Prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych i przydomowych oczyszczalni ścieków,
  4. Kontrola i egzekucja w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi,
  5. Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG),
  6. Rejestr działalności regulowanej,
  7. Wydawanie zezwoleń na opróżnianie zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości płynnych,
  8. Stypendiów socjalnych dla uczniów,
  9. Udział w wizjach drzew i krzewów przed wydaniem zezwolenia na ich usunięcie,
  10. Przygotowanie projektów aktów prawnych (zarządzeń, decyzji, uchwał) wynikających z zajmowanego stanowiska.

V. Wymagane dokumenty:

urzędniczym,
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
     rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych
    (Dz. U. z 2015r. poz.2135 z późn. zm.).
  1. życiorys (CV),
  2. list motywacyjny,
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe i kwalifikacje,
  4. kserokopie świadectw pracy,
  5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  6. oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
  7. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe,
  8. oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku
  9. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  10.  oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów
         rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych
        (Dz. U. z 2015r. poz.2135 z późn. zm.).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-06-20 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Konkurs na stanowisko ds. gospodarki odpadami” w Urzędzie Gminy Lipinki Łużyckie lub przesłać pocztą w terminie do dnia 20.06.2016r. do godz. 10:00 na adres:
 
Urząd Gminy Lipinki Łużyckie
ul. Główna 9
68-213 Lipinki Łużyckie
Pokój nr 9 ( sekretariat

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony