ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: Zameldowanie na pobyt stałyDrukuj informacjęSprawa: Zameldowanie na pobyt stały

Szczegóły informacji

Zameldowanie na pobyt stały

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Wydział: Referat Organizacyjny Spraw Społecznych i Obywatelskich

Ogłoszono dnia: 2016-02-04 09:38:31

Termin załatwienia

niezwłocznie

Osoba kontaktowa

Anna Kuczak

Miejsce załatwienia

pokój nr 6

Telefon kontaktowy

683626238

Adres e-mail

5ZdqzmOXIMiQpQFPzTEZRMh8jitFPp3RTBj0q4pfvZuLRXHe/XFzxkdKKufwPptZU1XU2her5KueOhm4U4sgu0Q3ygqdhoU40E/s3/2JuVt3EVkuovmQSSZ9u4UDUZ4p

Miejsce odbioru

ul. Główna 9


68-213 Lipinki Łużyckie

Wymagane Dokumenty

  • dowód osobisty lub paszport
  • za osobę nieposiadającą zdolności do czynności prawnych lub posiadającą ograniczoną zdolność do czynności prawnych – obowiązek meldunkowy wykonuje jej przedstawiciel ustawowy, opiekun prawny lub inna osoba sprawująca nad nią faktyczną opiekę w miejscu ich wspólnego pobytu  
  • wypełniony i podpisany druk zgłoszenia pobytu stałego
  • pełnomocnictwo, w przypadku dokonania czynności zameldowania za pośrednictwem pełnomocnika
  • dowód osobisty lub paszport pozwalający ustalić tożsamość pełnomocnika
  • potwierdzenie pobytu w lokalu dokonane przez właściciela lub inny podmiot  dysponujący tytułem prawnym do tego lokalu w formie czytelnego podpisu na druku meldunkowym z oznaczeniem daty jego złożenia
  • dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu (umowa cywilno-prawna, wypis z księgi wieczystej, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu)

Opłaty

nie podlega

Uwagi

Zameldowanie z równoczesnym wymeldowaniem polega na dokonaniu zameldowania w miejscu nowego pobytu bez konieczności stawienia się w organie gminy dotychczasowego miejsca pobytu w celu dokonania wymeldowania. W takim przypadku wymeldowanie z dotychczasowego miejsca pobytu stałego następuje automatycznie natomiast osoba równocześnie może wymeldować się również z miejsca pobytu czasowego, jeżeli takie posiada.
Obywatel polski przebywający na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jest obowiązany zameldować się w miejscu pobytu stałego najpóźniej w 30 dniu, licząc od dnia przybycia do tego miejsca

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2021r. poz. 510 z późn. zm.).
 
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 13 grudnia 2017 r. w sprawie określenia wzorów i sposobu wypełniania formularzy stosowanych przy wykonywaniu obowiązku meldunkowego (Dz.U. poz. 2411 z późn. zm.)

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony