Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnejDrukuj informacjęSprawa: Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnejSzczegóły informacji
Wymeldowanie w drodze decyzji administracyjnej
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Organizacyjny Spraw Społecznych i Obywatelskich
Ogłoszono dnia: 2016-02-04 10:18:56
Termin załatwienia
do 30 dni, w szczególnych przypadkach do 6 miesięcy
Osoba kontaktowa
Anna Kuczak
Miejsce załatwienia
pokój nr 6
Telefon kontaktowy
683626238
Adres e-mail
a.kuczak@lipinki-luzyckie.pl
Miejsce odbioru
ul. Główna 9
68-213 Lipinki Łużyckie
Wymagane Dokumenty
- Wniosek o wymeldowanie, zawierający dane osoby podlegającej wymeldowaniu, uzasadnienie
- dokument potwierdzający tytuł prawny do lokalu: wypis z księgi; wieczystej, umowa cywilno-prawna, decyzja administracyjna, orzeczenie sądu lub inny dokument poświadczający tytuł prawny do lokalu
Opłaty
10,- zł za wydanie decyzji
Uwagi
Organ gminy wydaje na wniosek właściciela lub innego podmiotu dysponującego tytułem prawnym do lokalu lub z urzędu decyzję w sprawie wymeldowania osoby, która opuściła miejsce pobytu stałego lub czasowego i nie dopełniła obowiązku wymeldowania się.
Wzór wniosku - odręcznie w formie podania.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności (Dz. U. z 2019 r. poz. 1397).