Ekran szczegółów informacji - sprawa
Pobierz dane XMLSprawa: Podział nieruchomościDrukuj informacjęSprawa: Podział nieruchomościSzczegóły informacji
Podział nieruchomości
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Wydział: Referat Infrastruktury, Zagospodarowania Przestrzennego i Gospodarki Komunalnej
Ogłoszono dnia: 2016-01-13 10:11:13
Termin załatwienia
Postępowanie dotyczące podziału nieruchomości jest 2 etapowe: I etap – wydanie postanowienia o zgodności wstępnego podziału nieruchomości z miejscowym planem zagospodarowania terenu, II etap – wydanie decyzji zatwierdzającej podział nieruchomości objętej wnioskiem, -Termin odpowiedzi do 30 dni od dnia złożenia dokumentacji przez geodetę w I etapie i II etapie , w sprawach szczególnie skomplikowanych do 60 dni
Osoba kontaktowa
Monika Klauzińska
Miejsce załatwienia
pokój nr 2
Telefon kontaktowy
68 3626243
Adres e-mail
m.klauzinska@lipinki-luzyckie.pl
Miejsce odbioru
ul. Główna 9
68-213 Lipinki Łużyckie
Wymagane Dokumenty
-Wniosek o zatwierdzenie projektu podziału nieruchomości,
-Aktualny odpis z księgi wieczystej,
-Aktualny odpis z księgi wieczystej,
-Wypis z rejestru gruntów,
-Decyzja o warunkach zabudowy i zagospodarowaniu terenu potwierdzająca zgodność wstępnego projektu podziału z planem zagospodarowania przestrzennego,
-Wstępny projekt podziału,
-Projekty podziału nieruchomości,
-Wykaz synchronizacyjny w przypadku braku zgodności księgi wieczystej z rejestrem gruntów,
-szkic nieruchomości w przypadku, gdy projekt podziału nie obejmuje całej nieruchomości,
- protokół z przejęcia granic
- kopia mapy ewidencyjnej
Opłaty
Nie pobiera się
Tryb odwoławczy
-odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Zielonej Górze za pośrednictwem Wójta Gminy Lipinki Łużyckie w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie
-zażalenie wnosi się w terminie 7 dni
-zażalenie wnosi się w terminie 7 dni