Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa
Miejsce pracy: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Administracyjno-Gospodarczy, Ochrony Środowiska i Promocji
Data udostępnienia: 2021-02-08
Ogłoszono dnia: 2021-02-08
Termin składania dokumentów: 2021-02-19 10:00:00
Nr ogłoszenia: 1/2021
Zlecający: Wójt Gminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów
o szkolnictwie wyższym lub wykształcenie średnie z 5 letnim stażem pracy, - nieposzlakowana opinia,
- znajomość przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r. poz. 1990 z późn.zm.),
- znajomość przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska
(Dz. U. z 2020 r. poz. 1219 z późn. zm.) - znajomość przepisów ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym
(Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn.zm.) - znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
- znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1997r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.).
- znajomość ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody (Dz. U. z 2020 r. poz. 55 z późn. zm.).
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
- sprawna obsługa komputera, w tym pakietu MS OFFICE,
- predyspozycje osobowościowe (dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich, umiejętność negocjacji i mediacji, umiejętność interpretowania przepisów prawnych),
- prawo jazdy kat. B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Prowadzenie spraw dot. gospodarki gruntami (dzierżawa, użytkowanie wieczyste, uwłaszczenia, wywłaszczenia, sprzedaż, wykonywanie prawa pierwokupu, sprawozdawczość);
- Prowadzenie ewidencji nieruchomości komunalnych;
- Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia;
- Organizowanie przetargów na sprzedaż, dzierżawę, najem i wieczyste użytkowanie nieruchomości komunalnych;
- Występowanie z wnioskiem o obciążenie i wykreślenie z ksiąg wieczystych długów
i ciężarów na gruncie sprzedanym lub oddanym w użytkowanie wieczyste; - Przygotowywanie decyzji zatwierdzających projekt podziału nieruchomości;
- Przygotowywanie zleceń, nadzorowanie i odbiór robót geodezyjno-kartograficznych na nieruchomościach komunalnych;
- Prowadzenie spraw w zakresie rolnictwa, leśnictwa i łowiectwa;
- Współdziałanie z Urzędem Statystycznym w zakresie przeprowadzania spisów rolnych;
- Przygotowywanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów;
- Prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska, w tym udostępnianianie informacji o środowisku i jego ochronie;
- Sporządzanie sprawozdań z zakresu opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska;
- Współpraca przy kontrolach wykonywanych przez Urząd Gminy;
- Przygotowywanie projektów aktów prawnych (zarządzania, uchwały, decyzje) wynikające z zajmowanego stanowiska;
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych;
- Pomoc w organizacji i obsługa festynów, wydarzeń i uroczystości gminnych;
- Udział w zebraniach wiejskich;
- Przygotowywanie przetargów dot. Zamówień Publicznych do 30 000 euro wynikających z zajmowanego stanowiska zgodnie z zarządzeniem Wójta;
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Warunki pracy na danym stanowisku:
- budynek trzykondygnacyjny, usytuowanie stanowiska pracy na parterze,
- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
- czas pracy: 1 etat – przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
- wysiłek umysłowy,
- praca przy komputerze powyżej 4h dziennie,
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
7,25%
V. Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych.
Oświadczenia, kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata.
Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem opatrując je własnoręcznym podpisem i datą.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-02-19 10:00:00
b. Sposób:
Sposób, termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania i numeru telefonu kontaktowego z dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19.02.2021 r. do godz. 10:00
w sekretariacie Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie, 68-213 Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9, lub przesłać na adres Urząd Gminy Lipinki Łużyckie 68-213 Lipinki Łużyckie,
ul. Głowna 9.
ul. Głowna 9.
c. Miejsce:
w sekretariacie Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie, 68-213 Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9, lub przesłać na adres Urząd Gminy Lipinki Łużyckie 68-213 Lipinki Łużyckie,
ul. Głowna 9.
ul. Głowna 9.
VII. Informacje dodatkowe:
Dodatkowe informacje:
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Lipinki Łużyckie, na podstawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Lipinki Łużyckie oraz na wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Lipinki Łużyckie wprowadzonego Zarządzeniem Nr 7/2019 Wójta Gminy Lipinki Łużyckie z dnia
5 lutego 2019r.( Regulamin naboru dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie).
5 lutego 2019r.( Regulamin naboru dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie).
Z kandydatami spełniającymi wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna w zakresie wskazanym w ogłoszeniu. O jej terminie kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.
Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod nr telefonu 68 362 62 30.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Lipinki Łużyckie |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-02-08 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Winnicka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-02-08 16:00:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Anna Kuczak |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-02-08 16:12:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Paś |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-02-23 14:36:57 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2717 raz(y) |