ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ekran szczegółów informacji

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Informacja dla właścicieli nieruchomości niezamieszkałych i prowadzących działalność gospodarczą na terenie gminy Lipinki Łużyckie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2014-03-10 14:35:18 przez Małgorzata Reszka

Akapit nr - brak tytułu

 
 
 
INFORMACJA
Informujemy, że wprowadzony z dniem 1 lipca 2013r. nowy system gospodarowania odpadami komunalnymi nie obejmuje nieruchomości niezamieszkałych, w związku z czym wszystkie osoby posiadające nieruchomości niezamieszkałe lub prowadzące działalność gospodarczą na terenie gminy Lipinki Łużyckie zobowiązane są do posiadania umów na wywóz odpadów powstających na nieruchomościach niezamieszkałych lub odpadów powstających w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą i okazanie tych umów wraz z rachunkami organom upoważnionym do kontroli.
Ponadto informujemy, iż Rada Gminy Lipinki Łużyckie uchwałą nr XVI/151/2013
z dnia 7 marca 2013 określiła obowiązujące na terenie gminy górne stawki opłat brutto za usługi w zakresie odbioru odpadów w zależności od sposobu odbioru odpadów, tj. w sposób selektywny lub zmieszany. Przedsiębiorca odbierający odpady nie może stosować wyższych stawek niż te, które zostały ustalone w uchwale. Informacja o wysokości maksymalnej stawki opublikowana jest na stronie internetowej www.bip.lipinki-luzyckie.pl w zakładce Akty prawne/Uchwały Rady Gminy.
Wszelkie  pytania  i wątpliwości dotyczące nowych zasad gospodarowania odpadami należy zgłaszać w Urzędzie Gminy pok. nr 1 lub pod nr tel. 68 362 62 30 wew. 42, bądź pod adres e-mail:  .
« powrót do poprzedniej strony