Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2020Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2020Szczegóły informacji
Ogłoszenie: ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Miejsce pracy: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie
Wymiar etatu: 1
Ilość etatów: 1
Wydział: Referat Administracyjno-Gospodarczy, Ochrony Środowiska i Promocji
Data udostępnienia: 2020-11-09
Ogłoszono dnia: 2020-11-09
Termin składania dokumentów: 2020-11-23 10:00:00
Nr ogłoszenia: 2/2020
Zlecający: Wójt Gminy
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie,
2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
5. wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym lub wykształcenie średnie z 5 letnim stażem pracy,
6. nieposzlakowana opinia,
7. znajomość przepisów ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2020 r. poz. 65 z późn.zm.),
8. znajomość przepisów ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn.zm.),
9. znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.),
10. znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1997r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 z późn. zm.),
11. znajomość ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody(Dz. U. z 2020 r. poz. 55 z późn. zm.).
b. Wymagania dodatkowe:
1. sprawna obsługa komputera, w tym pakietu MS OFFICE,
2. predyspozycje osobowościowe (dobra organizacja pracy, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność, umiejętność nawiązywania kontaktów międzyludzkich, umiejętność negocjacji i mediacji, umiejętność interpretowania przepisów prawnych),
3. prawo jazdy kat. B.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw dot. gospodarki gruntami (dzierżawa, użytkowanie wieczyste, uwłaszczenia, wywłaszczenia, sprzedaż, wykonywanie prawa pierwokupu, sprawozdawczość);
2.Prowadzenie ewidencji nieruchomości komunalnych;
3. Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia;
4. Organizowanie przetargów na sprzedaż, dzierżawę, najem i wieczyste użytkowanie nieruchomości komunalnych;
5. Występowanie z wnioskiem o obciążenie i wykreślenie z ksiąg wieczystych długów i ciężarów na gruncie sprzedanym lub oddanym w użytkowanie wieczyste;
6. Przygotowywanie decyzji zatwierdzających projekt podziału nieruchomości;
7. Przygotowywanie zleceń, nadzorowanie i odbiór robót geodezyjno-kartograficznych na nieruchomościach komunalnych;
8. Prowadzenie spraw w zakresie rolnictwa, leśnictwa i łowiectwa;
9. Współdziałanie z Urzędem Statystycznym w zakresie przeprowadzania spisów rolnych;
10. Przygotowywanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów;
11. Prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska, w tym udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie;
12. Sporządzanie sprawozdań z zakresu opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska;
13. Współpraca przy kontrolach wykonywanych przez Urząd Gminy;
14. Przygotowywanie projektów aktów prawnych (zarządzania, uchwały, decyzje) wynikające z zajmowanego stanowiska;
15. Wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonych;
16. Pomoc w organizacji i obsługa festynów, wydarzeń i uroczystości gminnych;
17. Udział w zebraniach wiejskich;
18. Przygotowywanie przetargów dot. Zamówień Publicznych do 30 000 euro wynikających z zajmowanego stanowiska zgodnie z zarządzeniem Wójta;
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
1. budynek trzykondygnacyjny, usytuowanie stanowiska pracy na parterze,
2. praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy,
3. czas pracy: 1 etat – przeciętnie 40 godzin tygodniowo,
4. wysiłek umysłowy,
5. praca przy komputerze powyżej 4h dziennie,
6. praca wymagające mobilności, gotowości do wyjazdów służbowych, ciągłego kontaktowania się z innymi stanowiskami i instytucjami.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
7,25
V. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny,
2.życiorys CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4. oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
5. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
6. oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
7. oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze,
8. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
9. kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia,
10. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,
11. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Oświadczenia, kwestionariusz osobowy powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydata. Kserokopie dokumentów kandydat poświadcza za zgodność z oryginałem opatrując je własnoręcznym podpisem i datą.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2020-11-23 10:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu zamieszkania i numeru telefonu kontaktowego z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko ds. gospodarki nieruchomościami, rolnictwa i leśnictwa” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23.11.2020r. do godz. 10:00 w sekretariacie Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie, 68-213 Lipinki Łużyckie, ul. Główna 9, lub przesłać na adres Urząd Gminy Lipinki Łużyckie 68-213 Lipinki Łużyckie,ul. Głowna 9. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze przeprowadzi Komisja Konkursowa powołana przez Wójta Gminy Lipinki Łużyckie, na podstawie Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym wolne kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Lipinki Łużyckie oraz na wolne stanowiska kierowników jednostek organizacyjnych Gminy Lipinki Łużyckie wprowadzonego Zarządzeniem Nr 7/2019 Wójta Gminy Lipinki Łużyckie z dnia 5 lutego 2019r.( Regulamin naboru dostępny jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie).Z kandydatami spełniającymi wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna w zakresie wskazanym w ogłoszeniu. O jej terminie kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie.Dodatkowe informacje można uzyskać telefonicznie pod nr telefonu 68 362 62 30. Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie.