ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Lipinki Łużyckie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2015Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2015

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Sekretarz Gminy

Miejsce pracy: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Urząd Gminy Lipinki Łużyckie

Data udostępnienia: 2015-05-06

Ogłoszono dnia: 2015-05-06 przez Michał Morżak

Termin składania dokumentów: 2015-05-21 12:00:00

Nr ogłoszenia: 1/2015

Zlecający: Wójt Gminy

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
2) obywatelstwo polskie,
3) wykształcenie wyższe prawnicze lub administracyjne,
4) co najmniej  czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach o których mowa w art. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2014r. poz. 1202 ), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub osoba posiadająca co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 w/w ustawy, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w innych jednostkach sektora finansów publicznych,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku,
7) znajomość regulacji prawnych a w szczególności: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego oraz ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
b. Wymagania dodatkowe:
1) umiejętność planowania pracy i koordynacji działań,
2) komunikatywność i wysoka kultura osobista,
3) kreatywność, samodzielność, odpowiedzialność, dyspozycyjność,
4) odporność na stres,
5) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
6) bardzo dobra znajomość obsługi  komputera w szczególności w zakresie aplikacji biurowych pakietu MS Office.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 
1) zapewnienie sprawnego funkcjonowania Urzędu w ramach udzielonych upoważnień,
2) opracowanie projektów zmian Regulaminu Organizacyjnego Urzędu,
3) opracowanie zakresów czynności na samodzielnych stanowiskach pracy,
4) nadzór nad organizacją pracy w Urzędzie oraz prowadzenie spraw związanych z doskonaleniem kadr,
5) organizowanie systemu kontroli wewnętrznej w Urzędzie ,
6) przedkładanie Wójtowi propozycji dotyczących usprawnienia pracy Urzędu,
7) nadzór nad przygotowaniem projektów uchwał,
8) prowadzenie postępowań przetargowych w zakresie Zamówień Publicznych,
9) kierowanie pracą Referatu Organizacyjnego, Spraw Społecznych i Obywatelskich,
10) pełnienie funkcji zwierzchnika służbowego wobec pracowników bezpośrednio mu podległych,
11) koordynacja i organizacja spraw związanych z wyborami i spisami,
12) pełnienie funkcji Pełnomocnika ds. Informacji Niejawnych w Urzędzie Gminy Lipinki Łużyckie,
13) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
14) koordynacja prac związanych z okresową oceną pracowników Urzędu,
15) sprawowanie nadzoru w zakresie przestrzegania zasad instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
16) kierowanie praktykami uczniowskimi w Urzędzie,
17) pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informacji.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

czas pracy: pełen wymiar, przeciętnie 40 – godzin tygodniowo

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

21,43%

V. Wymagane dokumenty:

1) życiorys (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, doświadczenie zawodowe i kwalifikacje,
4) kserokopie świadectw pracy,
5) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
6) oświadczenie o prowadzeniu lub nie prowadzeniu działalności gospodarczej,
7) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwa skarbowe,
8) oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku urzędniczym,
9) oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
10) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2014r. poz.1182 z późn. zm.).
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2015-05-21 12:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Gminy Lipinki Łużyckie lub pocztą w zamkniętej kopercie z  dopiskiem „Konkurs na stanowisko Sekretarza Gminy w Urzędzie Gminy  Lipinki Łużyckie”
 
c. Miejsce:
Urząd Gminy Lipinki Łużyckie
ul. Główna 9
68-213 Lipinki Łużyckie
Pokój nr 9 ( sekretariat )

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Lipinki Łużyckie
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Michał Morżak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2015-05-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Michał Morżak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2015-05-06 13:49:02
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2015-05-06 13:52:09
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2015-06-03 10:15:07
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10736 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony